All for Joomla All for Webmasters

Gestor Nexo 1 stanowisko

Array
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Sales price 490,77 zł
Różnica ceny dla wariantu
Salesprice with discount
Sales price without tax 399,00 zł
Discount
Tax amount 91,77 zł
Cena / kg:

    Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

    Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

    Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

    o    przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;

    o    ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;

    o    definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);

    o    wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;

    o    przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);

    o    obsługa wielu walut na ofertach;

    o    planowanie i wykorzystywanie promocji;

    o    planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;

    o    przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;

    o    planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;

    o    możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;

    o    ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);

    o    wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;

    o    łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;

    o    tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;

    o    narzędzia usprawniające obsługę e-maili – m.in. sprawdzanie poprawności pisowni, kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;

    o    system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;

    o    <span style="font-size: 9.0pt; fo

Opinie

There are yet no reviews for this product.